Kennis over het rendement van investeren in klantbeleving
De kennis over het financiële rendement van klantbeleving In deel 1 van deze artikelreeks stond ik stil bij het belang van de business case van CX. Als vervolg daarop sta ik stil bij de vraag: wat...
De business case van investeringen in customer experience
Meer investeren niet altijd beter Zoals uit de in het vorige artikel genoemde onderzoeken blijkt, is investeren in de klantbeleving zinvol. Het loont om op de lange termijn voorop te lopen in...
Erik Jan Elsenaar
Ontdek wat Return On Experience voor je kan doen
Benieuwd welke customer experience-aanpak wél werkt voor jouw B2B-bedrijf? Ik denk graag vrijblijvend met je mee. Plan hier jouw gratis adviesgesprek via Teams of telefoon.
Hoe ik werk als B2B klantbelevingsexpert
Resultaatgericht
Geen romantische verhalen over klanttevredenheid, wél klantgerichte verbeteringen voor financiële resultaten.
Toekomstproof
Inzet van data en nieuwe technologieën om digitale kansen te grijpen, vanuit de behoefte van de klant.
Samen leren
Management- en verbeterteams zodanig begeleidingen dat ze snel leren, zowel van klantinzichten, als door nieuwe skills.
Pragmatisch
Met mijn uitgebreide gereedschapskist maak ik een combinatie van bewezen methodes die past bij jouw behoeften.