Klantgerichte digitalisering voor een betere B2B digital customer experience
Digitale transformatie in B2B Ook in B2B staat digitale transformatie hoog op de prioriteitenlijst van directieteams. In een digital-first-omgeving is het creëren van uitzonderlijke digitale...
De kunst van een onderscheidende klantbeleving: hoe B2B-bedrijven zich aanpassen
Business-to-business customer experience Het opbouwen en onderhouden van relaties met klanten is essentieel voor de continuïteit van bedrijven, vooral in de context van B2B waar de klantbeleving...
Het belang van de business case van customer experience!
De belofte van customer experience waarmaken Het belang kan customer experience kan nauwelijks meer onderschat worden. Klantbeleving is het nieuwe marketingfront. Meer dan tweederde van de...
Erik Jan Elsenaar
Ontdek wat Return On Experience voor je kan doen
Benieuwd welke customer experience-aanpak wél werkt voor jouw B2B-bedrijf? Ik denk graag vrijblijvend met je mee. Plan hier jouw gratis adviesgesprek via Teams of telefoon.
Hoe ik werk als B2B klantbelevingsexpert
Resultaatgericht
Management- en verbeterteams zodanig begeleidingen dat ze snel leren, zowel van klantinzichten, als door nieuwe skills.