De samenwerking tussen verkoop en marketing verbeteren voor een betere klantbeleving
In de snelle B2B-omgeving van vandaag is de synergie tussen verkoop- en marketingteams meer dan een luxe: het is een noodzaak. Deze blog gaat dieper in op de rol van samenwerking op het gebied van...
De toekomst van personalisatie in B2B-klantbeleving met AI
In de snel veranderende wereld van B2B klantbeleving is personalisatie naar voren gekomen als een belangrijke onderscheidende factor. Bedrijven worden geconfronteerd met uitdagingen op het gebied...
Veranderd koopgedrag in B2B: het belang van de buyer persona
Waarom buyer persona's en de B2B buyer journey? In het hedendaagse complexe zakelijke landschap is het begrijpen van jouw klant uiterst belangrijk. Buyer persona's en de B2B buyer journey zijn...
Erik Jan Elsenaar
Ontdek wat Return On Experience voor je kan doen
Benieuwd welke customer experience-aanpak wél werkt voor jouw B2B-bedrijf? Ik denk graag vrijblijvend met je mee. Plan hier jouw gratis adviesgesprek via Teams of telefoon.
Hoe ik werk als B2B klantbelevingsexpert
Resultaatgericht
Management- en verbeterteams zodanig begeleidingen dat ze snel leren, zowel van klantinzichten, als door nieuwe skills.