Ontdek relevante klantcases voor jou

Echte ervaringen, echte resultaten

Ontdek míjn klanttevredenheid en resultaten

Samenwerkingen en resultaten om trots op te zijn. Hier lees je met welke aanpak mijn klanten een hoger niveau in klanttevredenheid bereikten.

Klantcases

Customer experience innovatie

Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders, door het klantcentrisch innoveren van businessmodellen en de introductie van data-gedreven waardeproposities

Verbeteren van de consumenten ervaring

Sterk verbeteren van de ervaring voor consumenten en retailmedewerkers in 3.000 winkels door reduceren complexiteit, benodigde tijd en inspanning, gebruikmakend van sterke inzichten door onderzoek en feedback en intensief testen en valideren

Winstgevendere online verkoop

Op korte en lange termijn winstgevender maken van online verkoop van diensten, vanuit een gedragen visie, een multidisciplinaire en datagedreven iteratieve aanpak en een klantcentrisch businessmodel

Return on experience

Je eigen succesverhaal worden?

Benieuwd welke customer experience-aanpak wél werkt voor jouw B2B-bedrijf? Ik denk graag vrijblijvend met je mee. Plan hier jouw gratis adviesgesprek via Teams of telefoon.

Klanten aan het woord

Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders, door het klantcentrisch innoveren van businessmodellen en de introductie van data-gedreven waardeproposities

Erik Jan Elsenaar

Eigenaar , Return on Experience

Klanten aan het woord

Met veel plezier heb ik bijna 2,5 jaar nauw samengewerkt met Erik Jan vanuit het team van GriDD Customer Experience. Als senior consultant en projectteamleider speelde Erik Jan een cruciale rol in onze samenwerking met Mitsubishi Chemical Advanced Materials, waarbij we hen ondersteunden bij het klantgericht uitvoeren van hun digitale transformatie.

Erik Jan blinkt uit in het combineren van inhoudelijke expertise met daadkrachtige uitvoering. Zijn pragmatische aanpak en zijn vermogen om draagvlak te creëren in een complex stakeholderveld wereldwijd droegen sterk bij aan ons succes. Erik Jan is enorm sterk in het op professionele wijze omgaan met de dynamiek aan klantzijde en daarbij goed in staat te anticiperen op kansen en risico's. Bovendien toonde hij diepgaande kennis van digital en customer experience en een gedrevenheid om continu te verbeteren op basis van klantfeedback, hetgeen cruciaal voor ons is en zorgde voor een stevige, langdurige samenwerking. Tenslotte is Erik Jan een enorm fijn mens om mee samen te werken, highly recommended!

Mark Geljon

Founder & Principle CX-Consultant, GriDD Customer Experience

Erik Jan is een betrokken persoon met veel gevoel voor de klant én het team. Zijn expertise op CX vlak vertaalt hij heel goed naar het digitale landschap. Daarbij weet hij heel goed de klantwens te vertalen naar de impact van deze wens op het digitale proces, zowel binnen ontwerp, development als delivery. Wat hij heel goed beheerst is om binnen een organisatie de juiste personen bij elkaar te krijgen om voortgang te boeken. Op deze manier heeft hij veel versnelling gebracht in onze projecten. Hij is bij ons als project manager ingestapt om vier maanden support te leveren in een zwaar B2B project. Uiteindelijk is dit 2,5 jaar geworden. We kunnen dus wel stellen dat samenwerken met Erik Jan ons is bevallen.

Jeroen Grit

Project Director and Group lead Customer Experience, Witteveen+Bos

It was a pleasure to have worked with Erik-Jan on various projects. His knowledge of B2B customer experience and digital touchpoints is impressive. Erik-Jan excels in gathering insights, designing solutions, and delivering results. Our collaboration was marked by constructive, proactive, and honest teamwork. I would gladly work with him again anytime!“

Martin Schneider

Program Manager & Intrapreneur, Mitsubishi Chemical Group

Vanuit je grote deskundigheid maar ook door wie je bent als persoon, heb je veel voor elkaar gekregen. Je hebt een belangrijke rol gehad in de doorontwikkeling van het nieuwe team en daar ben ik je erg dankbaar voor!

Margot Zuidervliet

Manager Dienstverlening, Klachten en Burgercommunicatie , Gemeente Den Haag

Klanten aan het woord

“Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders”

Erik Jan Elsenaar

Eigenaar , Return on Experience

“Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders”

Erik Jan Elsenaar

Eigenaar , Return on Experience

"Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders, door het"

Erik Jan Elsenaar

"Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders, door het"

Erik Jan Elsenaar

"Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders, door het"

Erik Jan Elsenaar

"Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders, door het"

Erik Jan Elsenaar

"Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders, door het"

Erik Jan Elsenaar

"Vergroten van de relevantie van automotive retailers op belangrijke momenten in de klantreis van autorijders, door het"

Erik Jan Elsenaar

Hoe ik werk als B2B klantbelevingsexpert

Resultaatgericht

Geen romantische verhalen over klanttevredenheid, wél klantgerichte verbeteringen voor financiële resultaten.
Toekomstproof
Inzet van data en nieuwe technologieën om digitale kansen te grijpen, vanuit de behoefte van de klant.
Samen leren

Management- en verbeterteams zodanig begeleidingen dat ze snel leren, zowel van klantinzichten, als door nieuwe skills.

Pragmatisch
Met mijn uitgebreide gereedschapskist maak ik een combinatie van bewezen methodes die past bij jouw behoeften.